Gegevensbeheer
heeft een verhoogde werkdruk
Het programmeren van samenwerking waarmee u de digitale diensten van Shell kunt integreren met uw bedrijfsbeheersysteem, waardoor automatische en eenvoudige samenwerking van verschillende systemen wordt gegarandeerd.
API's zijn een krachtige, flexibele oplossing die u zal helpen om gelijke tred te houden met de veranderende behoeften van uw bedrijf!
API staat voor 'Application Programming Interface' en helpt u bij het integreren van Shell Fleet Solution-services in uw eigen backend-systeem, website of mobiele app om uw wagenparkactiviteiten soepel te laten verlopen.
De wereld van vandaag is dynamisch en verandert snel, en de digitale transformatie is voor de meeste bedrijven een bepalend kenmerk.
De gewoonten van bedrijven op het gebied van gegevensbeheer hebben een cruciale impact op toekomstig succes. Shell API biedt geavanceerde mogelijkheden voor gegevensintegratie, waardoor bijna realtime interacties tussen Shell-systemen en de eigen systemen van uw bedrijf mogelijk zijn.
Grotere bedrijven kunnen ook profiteren van de integratie van Shell-kaartfunctionaliteit rechtstreeks in hun eigen systemen via Shell API, waardoor ze gegevens kunnen consolideren, processen kunnen vereenvoudigen en automatiseren en hun bedrijf toekomstbestendig kunnen maken.
De gedetailleerde analyse van de gebruiksgegevens van Shell-kaarten stelt u in staat om sneller optimalisatiemogelijkheden te identificeren en zo de kosten te verlagen.
Integreer dagelijkse transactiegegevens van Shell Card in uw systemen om tijdrovende handmatige taken te verminderen.
Voorkom fraude, beheers de kosten, verlaag uw totale eigendomskosten (TCO) en help bestuurders op koers en op schema te blijven.
API's kunnen worden gecombineerd om flexibele functionaliteit mogelijk te maken, van het activeren van automatische acties tot het verbeteren van processen.
We bieden drie gebundelde API-pakketten voor uw verschillende zakelijke behoeften.
Gegevens direct in uw systeem
Reageer sneller op transacties en weigeringen
Tolgegevens, inclusief locatie-informatie
Optimaliseer routes en beheers uitgaven
Zie Voorzieningen & Voorzieningen
Krijg up-to-date informatie over brandstofprijzen
PDF- en EID-formaten zijn ook beschikbaar
Verbeter uw geïntegreerde rapportage
Sneller handelen om risico's te verminderen
Bestel 50 kaarten en annuleer tot 500 kaarten
Bewaak de resterende saldi in realtime
Controle over uitgaven
Een extra beveiligingslaag
Help uw bestuurders op de hoogte te blijven
Neem de controle over tanken
Kies de pincode van uw keuze
De integratietijd varieert afhankelijk van de bundel die u kiest en uw interne processen en middelen, maar ons beproefde proces in vier stappen helpt u op weg: